Атаки
ЖОДЕН НЕГАТИВНИЙ ВІДГУК розміщений на сайтах moshennik.eu, otzyv.eu, retwork.com про нашу компанію
НЕ Є РЕАЛЬНИМ ВІДГУКОМ РЕАЛЬНОГО КЛІЄНТА (ймовірно відгуки про інші компанії також).
На цих сайтах регулярно публікується відверта брехня з єдиною метою – вимагати гроші за видалення негативу.
Багато компаніїй та людей атаковані, про що опубліковані матеріали у відкритому доступі:
--------------------------------
ДЕТАЛЬНІШЕ:
Як будь-яке успішне підприємство ми зазнаємо атак. Ознайомтеся, будь ласка, з інформацією нижче.
Ви зможете захистити себе, скориставшись нашим досвідом.
У 2022-му році ми отримали повідомлення від невідомого користувача, підписаного як “ДОШИК”, без номера телефону та фото. Повідомлення про те, що пишеться негатив в Інтернет (див. Скріншот 1, 2) щодо нашої компанії. Також на наші телефонні лінії відбулася атака.
Скріншот 1.
Скріншот 2.
Через деякий час "Дошик" виставив вимогу про гроші, інакше він продовжуватиме писати негатив в інтернет, розклеюватиме листівки з фото та номерами (див. Скріншот 3).
Скріншот 3.
Ми відкинули пропозиції "ДОШИК", який, швидше за все, працює разом із сайтами відгуків, оскільки все написане ним є брехнею. Ми відмовилися домовлятися із шантажистом.
В даний момент «Дошик» переважно пише негатив на сайтах moshennik.eu, otzyv.eu, також негативні відгуки дублюються автоматично на retwork.com (див. Скріншот 4, 5).
Скріншот 4.
Скріншот 5.
ЖОДНИЙ НЕГАТИВНИЙ ВІДГУК розміщений на сайтах moshennik.eu, otzyv.eu, retwork.com про нашу компанію НЕ Є РЕАЛЬНИМ ВІДГУКОМ РЕАЛЬНОГО КЛІЄНТА. (ймовірно відгуки про інші компанії також).
На цих сайтах регулярно публікується відверта брехня за налагодженою схемою з єдиною метою – вимагати гроші за видалення негативу.
Тільки подивіться на обсяг спам атак, які ми пережили (див. Скріншот 6).
Скріншот 6.
ПОЯСНЕННЯ:
Виходячи на широку аудиторію, успішні гравці будь-якого ринку автоматично стають мішенями для різних атак і не тільки в інтернет – просторі.
Хто кого атакує?
- - Конкуренти зляться, що втрачають клієнтів;
- - Корупціонери-перевіряючі бажають, щоб з ними ділилися грошима;
- - Безпринципні люди створюють штучні проблеми, а потім просять гроші за їх вирішення.
- - Недобросовісні клієнти бажають отримати поступки за межами умов укладених договорів.
Як атакують?
Багато способів і цей процес безперервний, поки живе компанія.
Для захисту у компаніях у тому чи іншому розмірі існують спеціальні департаменти: служба безпеки, охорона, юристи, відділи IT, тощо.
Наш досвід:
З 2012 року ми:
- - успішно відбили безліч DDOS-атак;
- - відпрацювали блокування наших сайтів та інтернет-потужностей через неправомірні скарги конкурентів. Після розгляду наших кейсів Google навіть запровадив додаткові критерії перевірки компаній нашої сфери;
- - проходили перевірки компетентних служб України та успішно доводили законність своєї діяльності;
- - подавали до суду на авторів та портали, які публікували неправдиву інформацію про нас та відновлювали справедливість;
- - успішно вимагали видалення скопійованої з наших сайтів інформації;
- - припритягували до відповідальності бажаючих завдати шкоди компанії зсередини.
РІШЕННЯ поточної ситуації з відгуками:
- - Нам довелося розібратися, як працює бізнес «видалення відгуків за гроші»,
- - Ми виявили, що це великий та брудний бізнес.
- - Схема: за сценарієм найняті робітникитники (ботоферми) пишуть відгуки про компанії.
Ознайомтеся з таблицею для розуміння (див. Таблиця 1):
Таблиця 1.
Ми подивилися сайти-відгуки - на будь-які компанії: на майстрів манікюру, і на сто, і на лікарні пишеться те саме: гидота, бруд, публікується регулярно у великих кількостях.
Ми побачили, що штучний негатив має спільні риси:
1. Відгуки частіше російською, хоча є і українською (див. Скріншот 7).
Скріншот 7.
2. Використовується знецінюючий, блатний сленг: "отмазки, шаблон, спрыгивают, р...галовка, стрелки", використовуються мати (див. Скріншот 8).
Скріншот 8.
3. Використовуються негативні оцінки без досвіду покупки за принципом: “обольємо брудом, а там нехай відмиваються” (див. скріншоти 9, 10, 11).
Скріншот 9.
Скріншот 10.
Скріншот 11.
4. Вказуються деталі, які нібито мають відношення до справи та описуються докладні вигадані історії.
5. Згадуються реальні – але отримані з відкритих джерел ПІБ третіх осіб або вигадані особи, посади (що має створити враження, що той, хто пише відгук видає особливо важливу/секретну інформацію).
6. Згадуються законодавчі акти, номери телефонів, адреси, пишеться про нібито подані заяви, проведені розслідування... (див. Скріншоти 12, 13, 14).
Скріншот 12.
Скріншот 13.
Скріншот 14.
7. Використовуються емоційні негативні заклики: «обходите стороной, не обращайтесь, не ведитесь, не доверяйте, не связывайтесь…» (див. Скріншот 15).
Скріншот 15.
8. Формується почуття небезпеки: «внимание, аферисти, шахраї", назви перевіряючих органів, "втрата грошей, гроші коту під хвіст, обман, обдурили, в'язниця, небезпечно"…» (див. Скріншот 16).
Скріншот 16.
9. Помітна схожість сленгу, слів, також пряме копіювання однакових або трохи змінених відгуків для різних компаній на різних сторінках.
Тобто одна людина (бот) пише однаковий негатив по відношенню до різних компаній (див. Скріншоти 17, 18, 19, 20).
Скріншот 17.
Скріншот 18.
Скріншот 19.
Скріншот 20.
10. Автор відгуку хто завгодно без реальних контактів (Павло, Микита, Віктор, Анонімний користувач, Світлана, Шарашкіна контора/фірма Рога и Копыта, Не ведіться, Вероніка, Гіркий досвід, Василь, Олексій, Наталя, Поліція, Віталій, Бреш, Лєна, Не ведіться кидають, Сергій, Теж перекинули ... і так далі) (див. Скріншоти 21-36);
Скріншоти 21-36.
11. Опис ситуацій про «замовлені послуги», які не існують, або за ними не було жодних замовлень.
На скріншоті 37 втратив самовладання хтось, хто належить до компанії, яку атакують. Його можна зрозуміти - ніхто з тих, хто писав негатив, зрозуміло, що не є клієнтом, усі суми та замовлення щодо яких пишеться претензія придумані, на запитання про платіжки та договори ніхто відповіді дати не може, та й не буде давати, бо мета - отримати гроші за видалення сторінки компанії з негативом.
Скріншот 37.
На скріншотах 38, 39 представник компанії намагається ідентифікувати клієнта, щоб зрозуміти як допомогти, але це неможливо.
Відгук пише не реальний клієнт, а бот/найнята людина, які мають на меті отримати гроші за видалення сторінки компанії з негативом. На повідомлення ніхто не відповів. У компанії не приймають оплату у євро і таке інше.
Скріншот 38.
Скріншот 39.
Чорні сайти-відгуки мають схожі риси:
1. немає перевірки авторів відгуків (СПРОЩУЮТЬ НАПИСАННЯ НЕГАТИВУ);
2. необмежена можливість писати негатив (ПИСАТИ НЕГАТИВ МОЖНА БАГАТО І ЧАСТО);
3. російське коріння чи реєстрація на європейських/панамських та інших острівних доменах при атаках на українські компанії (різна юрисдикція ДЛЯ УСКЛАДНЕННЯ ПОРУШЕННЯ СПРАВИ У СУДІ);
4. немає зворотніх контактів власника сайту або ніхто не відповідає (ЩОБ СКЛАДНО БУЛО ЗНАЙТИ КОГО ПРИТЯГНУТИ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ);
5. немає функції «відповідь на відгук» або вона згорнута, щоб відповідь складно було побачити (ЩОБ ВІДПОВІДЬ НА БРЕХНЮ НЕ БУЛО ВИДНО);
6. при відкритті сторінки компанії негатив видається першим, а позитив видаляється системою чи згортається в кінець (ЩОБ КЛІЄНТИ БАЧИЛИ ПЕРШИМ ТІЛЬКИ НЕГАТИВ);
7. встановлені боти, які збирають автоматично тільки негатив з інших сайтів (ЩОБ НЕГАТИВНОГО БУЛО ЩЕ БІЛЬШЕ І ЗАРОБИТИ ШВИДШЕ).
Чому це важливо для вас?
1. Чорні сайти-відгуківці створені з єдиною метою - збагатити власників. Цей бізнес побудований на шантажі, брехні та бруду.
2. Такі боти та аноніми ганьблять репутацію тих, хто може і не може заплатити. Їм все одно, якщо манікюрниця - мама, що годує, і відгуки від якоїсь "Наталії" з "Мариною", які ніколи не приходили на манікюр, але ретельно розповідають яка вона аферистка - призведуть до нервового зриву, закриття бізнесу і неможливості більше працювати.
3. Сайт-відгуківець не ставить за мету повідомити вам правдиву інформацію для прийняття вами правильного рішення про купівлю, а використовує вас, як спосіб тиску на підприємців будь-якого розміру та виду діяльності, щоб вимагати гроші.
4. А те, що відчувається "російський дух" у цій схемі – робить питання відгуків ще неприємнішим.
5. Якщо ви подивитеся дуже уважно, побачите, що певна частина українських сайтів відгуків – дублі російських.
Як знайти відгуки реальних клієнтів?
1. Не покладайтеся на сайт moshennik.eu, otzyv.eu та російські сайти-відгуки і їх українські копії;
2. віддайте перевагу відгукам в українському Google Maps (Google Business); GOOGLE MAPS не видаляє відгуки за гроші, otzyvua.net.
3. користуйтеся рекомендаціями тих, кого ви знаєте особисто;
4. користуйтеся інформацією про реєстрацію компанії на сайтах української податкової служби чи українського державного реєстру;
5. звертайте увагу на рекомендації Партнерів компанії та наявність великих клієнтів (такі контрагенти перевіряють своїх підрядників перед початком роботи).
Які ознаки чесного сайту - відгуків:
1. Під відгуком повинна бути функція "відповідь" (щоб компанія до якої адресований відгук могла ідентифікувати автора відгуку та допомогти);
2. На сайті має бути перевірка авторів відгуків, інакше будь-хто може писати стільки негативу, скільки йому заманеться;
3. Крім тексту можна розмістити фото;
4. Гарний приклад otzyvua.net, Google Maps (звичайно атака, підтасовування можливі будь-де, але на відміну від багатьох інших сайтів, ці площадки створені з метою допомогти компаніям та клієнтам порозумітися).
ІТОГ:
1. Ті, хто виконує зобовʼязання, будуть працювати всупереч недоброзичливцям.
2. Ніхто не захищений від негативу в інтернет.
3. Бажаємо анонімам, ботам, авторам «схем» покаятися, змінити рід діятельності та жити чесно.
Адміністрація компанії vizy.ua
консультацію
візового фахівця
Також ви дізнаєтесь:
- Який спосіб оформлення підійде вам найкраще
- Етапи та терміни оформлення
- Вартість послуг та консульських зборів
Контакти
Україна, Київська обл. С. Софіївська Борщагівка. Проспект Героїв Небесної сотні 16/10. Офіс 86.
Графік роботи
Пн-пт 9.00-18.00
Сб., Нд. - вихідні
З метою взаємної економії часу та оптимізації процесу більшість послуг надається дистанційно
VIZY.UA
Провідна онлайн-компанія з надання візових та міграційних послуг в усі країни світу для громадян України та іноземців
З метою взаємної економії часу та оптимізації процесу більшість послуг надається дистанційно